18 de marzo de 2007

witze auf berndütsch

Dankend erhalten von G.S.!
Also..

En Maa gaht zum Arzt vo siinere Frau. De Dokter sait ihm das leider es paar Probe durenand cho sind."Ihri Frau hätt entweder Alzheimer oder Aids!" De Maa fröget was'er dä jetzt söll mache?
De Rat vom Döktu:" Fahred sie irgendwo ane mit ihrer Frau uns setzed sie im Wald uus.Wänn'sie de Heiwäg find, würd'i nüm mitere schlafe!"


Die flotte Dagmar erzählt ihrer Fründin: "Du kürzlich hätt bi mir en junge Maa a de Türe glüütet, und gfragt eb mi Maa dehei seg. Nei, han'i gsait und dä hätt'er mich a de Hand gnah und isch is Schlafzimmer mit mir. Deet hätt'er mich verführt und au na bumst. Das hätt sich jetz scho 4 mal wiederholt und ich frag'mi langsam:
Was will dä vo mim Maa??"

No hay comentarios.:

Publicar un comentario